Volgers

dinsdag 27 juli 2010

Geboortekaarten

Om te beginnen laat ik jullie graag een selectie zien van de geboortekaarten die ik de afgelopen tijd heb gemaakt.
Deze felicitatiekaart is gemaakt voor onze buren, zij is zwanger van een tweeling en in september uitgerekend. Mooi door zijn eenvoud.
Papier is van Stampin'Up, evenals de tekststempel, het designpapier en het knoopje.
De beertjes zijn van Forever Friends.
De volgende 2 heb ik voor collega's gemaakt, beiden bevallen van een dochter, zoals te zien is aan de kaart. ;-)
Papier, tekststempel, bloemen en lint ( en achtergrondstempel 2e kaart) wederom van Stampin' Up, beertjes van FF en de bloem is een clearstamp (alles ingekleurd met SU-inkt)
Kaart nr. 3 is gemaakt voor een vrouw die ik ken van het "mama-forum" waar ik bij zit, vanaf dat ik zwanger was van Marit. Zij is bevallen van een (2e) zoon, ook weer te zien aan de kleurstelling van de kaart... ;-)
Achtergrond is gemaakt van 2 voetenstempels met SU inkt. Lint, bloem en tekststempel zijn ook van SU en het beertje is weer van FF.
Deze laatste kaart is gemaakt voor een vriendin van me, zij heeft een tweeling gekregen.
Het eerste vel is "mica", daarop heb ik de bruine teksten gestempeld, daarna de rest van wat je ziet op de voorkant van de kaart geplakt. Lintjes en brads eraan en weer een kaart klaar! Vond 'm wel crea...





2 opmerkingen:

Anoniem zei

hey meid,
Wat leuk om je creaties online te kunnen zien! Je maakt erg mooie kaarten! Je mag trots op jezelf zijn!

Dikke kus en knuffel

-x-

Marjo

Anoniem zei

He, die laatste kaart ken ik hahaha!!! Mooiste kaart van je blog!

x
Marjolijn

p.s. schreef net dat de foto's wel iets groter konden, maar zie net dat je ze kunt aanklikken...