Volgers

vrijdag 13 augustus 2010

Hier nog een lief Magnolia kaartje van 10 bij 10 cm. Ingekleurd met Copics en de rest is van Stampin' Up, behalve het designpapier. De borders om de Magnolia heb ik met mijn BigShot gemaakt en een beetje bijgeknipt om het mooie dunne randje te krijgen.

Gisteren weer wat verkocht via Marktplaats, dus ik hoop morgen nog tijd te vinden om naar de hobbywinkel te gaan voor nieuwe Copics... Heb nog een paar kleuren nodig. :-) Wat een straf... Hahaha!!!

Fijne avond allemaal!!

3 opmerkingen:

scrapgirlmarianne zei

Hoi Sandra,

Mooie kaartjes allemaal hoor!!
ga je nog lekker wat kopen of heb je al wat?

Bedankt voor je mooie kaartje hoor hij pronkt op de kast!

Groetjes marianne

martina's kaartjes zei

Leuke kaart, mooie kleuren.
Nog een fijn weekend, groetjes,
Martina
x

SandraW zei

Ik ging op pad voor 5 copics, maar kwam helaas maar thuis met 1... 3 worden er voor me besteld en nr. 4 blijkt een sketch te zijn en die verkopen ze daar niet... :-( Wordt vervolgd... Hahaha!

Bedankt voor jullie lieve reacties!!