Volgers

dinsdag 24 augustus 2010

Rondje Stampin' Up

Mijn "Rondje Stampin' Up:

De bovenste kaart is van de stempelset Forest Friends, afdrukjes gekregen van een vriendin van me (dank je wel, Joke!), bloemetjes van een Rub-on van SU en ook het papier en de tekst is van dit fantastische merk. Lief kinderkaartje.


Stempelafdruk is van Gorjuss Girls en ingekleurd met Copics, de rest is van SU. Kleuren matchen goed samen. Deze bloemen-stempelset heb ik een keer geleend van mijn vriendin Simone en ik wil hem dolgraag zelf nog hebben. Multifunctioneel.


Behalve het lint is ook dit héle kaartje (10x10cm) van Stampin' Up. Mooi door zijn eenvoud...
Ik hou wel van deze kleurencombinatie, heb al meer van dit soort kaartjes gemaakt.


Behalve de brads weer helemaal SU... Love it! ;-)
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.



1 opmerking:

Anoniem zei

hele mooie kaarten san!
inderdaad mooi door zijn eenvoud!
-x- mar

p.s. ga zo door ;)