Volgers

zondag 5 september 2010

Geboorte!


Joepie! De buurvrouw is bevallen van haar tweeling en je raadt het al: het zijn 2 meisjes. Ze hebben allebei bijzonder mooie namen gekregen: Ruth en Emma. Veel liefde & geluk gewenst voor deze nieuwe wereldburgertjes. Hopelijk mogen we snel een kijkje gaan nemen, ben dol op babies... Hahaha!!!
Mooie reden voor een kaart!
Cardstock is van Stampin' Up (rose red?), net als de vilten bloemen en de tekststempels.
De afdrukjes zijn van mijn nieuwe set van Eline Pellinkhof, waar ik erg blij mee ben, en ik heb ze ingekleurd met Copics. Designpapiertje eronder en een leuke vlinder geplakt en weer een kaartje klaar.
Ben benieuwd naar de reacties.

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Wat een cutie kaart ! Daar zal ze zeker blij mee zijn !
nog veel plezier en rustige nachten !
groetjes, martinax

Lia zei

Wat een liefie zeg, ik kwam via Martina haar blog bij jou.
Ben ook je volger geworden.
Ook je andere kaartjes zijn erg leuk.

Groetjes Lia

Monique zei

Zeer mooie kaart!
groetjes
Monique

SandraW zei

Dank jullie wel voor de complimenten! En leuk dat jullie volger zijn geworden. Ik ga ook eens op jullie blog kijken.