Volgers

woensdag 27 oktober 2010

Workshop 23 oktober!

Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover, de Copic workshop van Nicole Verkooijen.

We begonnen om 11 uur en hebben heerlijk mogen oefenen op de afdrukjes.
Eerst heeft Nicole ons uitleg gegeven over de Copics zelf en na de heerlijke lunch (al zeg ik het zelf... Hahaha!) mochten we zelf aan de slag en de afdrukjes kleuren zoals wij dachten dat het "moest".
Daarna heeft Nicole ons hele bruikbare tips gegeven en mochten we met deze uitleg weer aan de slag om het geleerde in de praktijk te brengen.

Tussendoor nog tijd gevonden om een paar foto's te maken:




Nicole, heel erg bedankt voor deze supergezellige workshop! Het was een onvergetelijke dag en ik heb er veel van geleerd. En er waren er meer die zo genoten hebben als ik.
Dus mensen, ik kan hem aanraden, deze workshop!
Lieve groet, Sandra

2 opmerkingen:

Erna zei

Ziet er gezellig uit! Jammer dat ik niet kon..

Simone zei

Ik ben het met je eens Sandra, ik vond het verbazingwekkend leuk! Heb al weer staan kijken bij de markers...... in de winkel.... (hebbe hebbe hebbe..)