Volgers

dinsdag 30 november 2010

Felicitatiekaart!


Het geboorte-felicitatiekaartje wat ik gemaakt heb voor mn nichtje die bevallen is van een gezonde 3-ling op 27 oktober. Stijn, Daan en Pim!
Ik heb ze nog niet in levende lijve mogen aanschouwen, maar ik ben geduldig... :-D
Ik heb voor deze kaart wit cardstock gebruikt (uit de plaatselijke hobbywinkel) als basis. De blauwe achtergrond is van Stampin' Up (Brilliant Blue) en heb ik bestempeld met Family Accessories (SU).
De rompers komen van de baby-set van Eline Pellinkhof en heb ik ingekleurd met de Copics. Bijpassend papier van SU erbij gezocht (Real Red en Kiwi Kiss) en de teksten zijn ook van Stampin' Up. Embellishment erbij (ster) als aandenken aan Luuk, de grote broer van de 3-ling, die helaas te vroeg is overleden na een zwangerschap van ong. 20 weken.
Ik vind het wel een stoere jongenskaart geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lieve groet, Sandra

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Deze is leuk. Jammer van het verlies, dat wordt niet makkelijk...
groetjes, martina
x

Simone zei

Ach wat een leukerd ook San!
Hoe gaat het met Monique en de jongens? Heb je al geknuffeld?
Sim

SandraW zei

Thanx, ladies!
@Sim: met Moniek en de boys gaat alles goed, kids groeien goed! Helaas nog niet geknuffeld, maar ik wacht rustig af tot Moniek er aan toe is...