Volgers

vrijdag 5 november 2010

Kolibrie-kaart



Deze keer een vrij rustige kaart met een kolibrie en een bloem. Cardstock en stempelinkt is van Stampin' Up (Really Rust), gecombineerd met een bijpassend designpapier. Tekststempel is ook van SU en die heb ik uitgeponst met de small window punch , ook van SU. Aan de boven- en onderkant heb ik nog 2 bloemen geplakt, chipboard van (je raadt het al...) SU en getamponeerd met Really Rust.

Een kaart van bijna alleen maar Stampin' Up, ik leer het wel! Hahaha! ;-)

Ik hoor graag wat jullie er van vinden!

Fijn weekend, liefs San

3 opmerkingen:

Erna zei

mooi!!

Simone zei

Wat een prachtige bloem en kolibrie!

Goed bezig Sandra - en je gewoonlijke 'kleurdos' is inderdaad deze keer afwezig! (hoe vind je dat zelf nou??:P)

SandraW zei

Moet er wel aan wennen, Sim. Maar vind het wel mooi, is keer wat anders. Misschien kun je me wat kleurencombi-tips geven? :-D