Volgers

donderdag 11 november 2010

Vlinderkaart

Deze kaart heb ik gestempeld met de vlinder uit dezelfde set als de kolibrie.
Ook deze keer heb ik Stampin' Up gebruikt, zowel de tekst als de vlinder zijn gestempeld met Really Rust en ook de rand om de stempel is cardstock van dezelfde kleur (gemaakt met de BigShot). Het cardstock eronder is de kleur Creamy Caramel (ook SU).
Bijpassend designpapier erbij gezocht en dit alles op een witte kaart van 13,5cm bij 13,5 cm geplakt.
Eenvoudig, maar toch mooi.
Wat vinden jullie van dit soort kaarten? Zal ik hiermee doorgaan, of zal ik toch bij de kaarten-met-"plaatjes" blijven? :-D
Of toch maar beide?

Lieve groet, San

3 opmerkingen:

Erna zei

Nou ik vind het prachtig San!! Van mij mag je doorgaan, haha, maar dit is ook wel mijn smaak :-)) groetjes, Erna

SandraW zei

Thanx voor je lieve compliment, Erna! Kan natuurlijk gaan afwisselen en misschien wel samen met jou dit soort kaarten gaan maken. :-D

Simone zei

Prachtig! Ga zo door, maar verlies je eigen 'stijl' niet meid!