Volgers

maandag 27 december 2010

Mannenkaart


Gisteren was mijn vader jarig en ik heb geprobeerd een mooie kaart voor hem te maken. Dat is aardig gelukt, al zeg ik het zelf. :-D
De afbeelding is van The Greeting Farm (Stempel komt bij Joke vandaan) en is ingekleurd met de Copics.
Ik heb het gebruikte papier aangepast aan de kleuren die ik heb gebruikt voor de afbeelding en ik ben redelijk in de buurt gekomen.
Het blauwe papier is van Stampin' Up (Bordering Blue), net als de tekst stempel.
Verder heb ik nog bijpassend designpapier gevonden en extra accenten gemaakt met een rood lint en rode en witte brads.
Mijn vader was er erg blij mee!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Lieve groet, Sandra

2 opmerkingen:

SietieS zei

Echt een mannen kaart en heel mooi van kleur.
Een heel knutselrijk nieuwjaar.
Groetjes Sietie.

Anoniem zei

he san, wat een leuke kaart. echt stoer. groetjes Joke.