Volgers

dinsdag 14 december 2010

Theelichtkaart

Een tijdje geleden samen met Joke geprobeerd een theelichtkaart te maken, naar aanleiding van een leuke kaart van Karin (http://karin-creativitybykarin.blogspot.com/2010/11/patroon-theelichtkaart.html) Hartelijk dank, Karin, voor je inspiratie!
Ik ben er zelf erg trots op dat het me gelukt is, het viel in de praktijk een klein beetje tegen, maar het resultaat mag er wezen (al zeg ik het zelf... hahaha!)
Ik heb de kaart helemaal van Stampin' Up gemaakt. Designpapier heet Washington Apple en verder heb ik de kleuren Real Red en Pumpkin Pie gebruikt. Het afdrukje is van The Greeting Farm (Rain Snow Shine) en heb ik ingekleurd met de Copics in bijpassende kleuren. Het randje heb ik geponsd met een SU-pons (scalop trim border). Het vogeltje aan de binnenkant is gemaakt met de 2-step Bird Extra Large (geleend van Erna). Het randje is gemaakt met mijn Martha Stewart pons. Het stempeltje van het theekopje is ook van SU, dankje Erna ;-)
Leuke tip van Joke: Rondjes ponsen uit een tissue (door de tissue tussen 2 stukjes cardstock te stoppen en dan te ponsen) en op elk apart laagje de stempel af te drukken en een klein gaatje in het midden maken. Dit rondje op een theelichtje plaatsen en verwarmen met een heat tool, zodat het laagje tissue versmelt met het theelichtje. Zo krijg je hele bijzondere theelichtjes, passend bij je kaart.
Al met al een superleuk project om te maken en ik heb er mijn moeder heel blij mee gemaakt.
:-D
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
Hartelijke groet, San

2 opmerkingen:

Miranda`s scrapsels zei

Hallo Sandra, deze creatie mag er wezen hoor! En ja het is best lastig om zo iets te maken, maar wel erg leuk om weg te geven en natuurlijk ook om er een te krijgen.
groetjes Miranda

SietieS zei

Wat een leuk idee met dat the lichtje ik ga het ook eens doen .
Het ziet er trouwens heel leuk uit .
Groetjes Sietie.