Volgers

maandag 6 december 2010

Verhuiskaart

Verhuiskaart gemaakt voor mijn oma, die naar een aanleunwoning is gegaan op haar 85e.
Alles is van Stampin' Up, in de kleuren Tempting Turquoise-Pink Pirouette-Lavender Lace.
De stempels met de vogels en kooitjes heb ik geleend van Erna, net als de bloemen die ik gebruikt heb als achtergrond.
Deze laatste set ben ik van plan om zelf ook aan te gaan schaffen, vind 'm errug mooi!!! :-D

Lintje erom, tekststempel erbij en oma is weer blij!
Een erg kleurrijke kaart, zonder te druk te zijn.

Lieve groet, San

3 opmerkingen:

Lia zei

Hele mooie toepasselijke kaart Sandra,

groetjes Lia

inkerbell stamps zei

Mooi Sandra, en jij bedankt voor je lieve reactie op mijn blog...

SandraW zei

Graag gedaan, meid!;-)

En dank jullie wel voor je reacties, erg leuk om te lezen!