Volgers

zaterdag 22 januari 2011

Friendship...


Deze heb ik gemaakt voor een goede vriendin van me, gewoon omdat ze is wie ze is...

Cardstock heb ik uit een kant-en-klaar pak, deze kleur sprak me aan in de hobbywinkel en ik kon het daarom ook niet laten liggen. :-D
Bijpassend designpapier erbij gezocht, inclusief 2 kleuren van Stampin' Up (Chocolat Chip en Pink Pirouette)
De beide teksten zijn ook van Stampin' Up, net als de uitgeknipte vlinder, die ik eerst gestempeld heb in Pink Pirouette en Baja Breeze. Deze laatste kleur past mooi bij het blauwe cardstock, om er zo een mooie eenheid van te maken.
Ik hou er van als kleuren terugkomen in de rest van de kaart, maakt het toch wat rustiger ondanks de vele kleuren.
Rechtsbovenin trouwens nog een restant van een border die ik ooit eens geponst heb. Met restjes is vaak ook nog wat moois te maken!


Fijn weekend nog!


Liefs, Sandra

1 opmerking:

Marley zei

Prachtig kaartje Sandra! Leuk dat je volger bent geworden van mijn Magnolia blog. Op mijn andere blog kan je ook andere kaarten zien, niet alleen van magnolia.
http://www.scrapping-marley.blogspot.com
Liefs,
Marley