Volgers

zaterdag 1 januari 2011

Happy Birthday!


Aangezien ik vandaag mijn 36-jarig bestaan op deze wereld mag vieren (jawel, deze dame is op 1 januari jarig), heb ik besloten jullie de verjaardagskaart te laten zien die ik begin vorige maand voor mijn hartsvriendin heb gemaakt.
Ben er zelf heel tevreden over, het is een vrolijke kaart geworden zonder al te veel "poes-pas".
Afbeelding is van Magnolia en heb ik ingekleurd met de Copics. De basiskaart heb ik gemaakt van cardstock van Stampin' Up (Tempting Turqouise) en ik heb bijpassend designpapier kunnen vinden in 1 van mijn vele papierblocks. De randjes om het afdrukje en de tekststempel (ook SU overigens) heb ik gemaakt met mijn BigShot in de kleur Lavender Lace (SU). De papieren bloem is van Artemio en was oorspronkelijk wit. Om hem bij de kaart te laten passen heb ik een Copic-kleur gebruikt die ook in de afbeelding gebruikt is. Wit lint erom om het af te maken en voilá!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Veel liefs, Sandra

Geen opmerkingen: