Volgers

dinsdag 1 februari 2011

Happy Birthday!


Gisteren is mijn dochter 4 jaar geworden en deze kaart heb ik speciaal voor haar gemaakt. Ze is helemaal into: roze, glitters en prinsessen, dus helemaal "haar" kaart! :-D

Het papier is van Stampin' Up in de kleuren Pink Pirouette en Chocolat Chip. De lintjes komen er ook vandaan evenals het designpapier.

Het afdrukje is een Magnolia die ik ingekleurd heb met mijn Copics. De bijpassende roosjes komen uit diverse hobbywinkels, net als de brads.

Verder komt de tekst ook bij Stampin' Up vandaan en die heb ik uitgeponst met 2 SU ponsen.

Ik ben zelf erg tevreden over deze kaart, maar mijn dochter was super blij en daar gaat het tenslotte ook om! Haar verjaardag was erg gezellig en ze is mega verwend.

En als 4-jarige mag je (eindelijk) naar de "grote school" en gelukkig vindt ze het er heel leuk. Ze heeft er ook al zo lang naar uitgekeken... :-)

Fijne dag allemaal!!

Groetjes, Sandra

3 opmerkingen:

Matawi zei

Gefeliciteerd met je dochter!
4 Jaar, is natuurlijk oo heel wat ;-)!

Erg mooi kaartje!!!

Groetjes Tamara.

Anoniem zei

Deze is echt zooooo lief!!!

x
Marjolijn

scrappingann zei

Nog gefeliciteerd met je dochter, ze was vast erg blij met deze mooie kaart.