Volgers

zaterdag 12 februari 2011

May all your dreams come true...

Mijn lieve vriendin Simone is vorige week verhuisd en dit is de kaart die ik voor haar en haar gezin gemaakt heb.

Papier is van Stampin' Up in de kleuren Bordering Blue en Mellow Moss, met hier en daar een klein accentje Barely Banana. Lint in dezelfde kleur en de bloemen zijn met de stans van Crealies (en natuurlijk de BigShot) gemaakt.
Jammer genoeg is de charm (sleutel) bovenin weggevallen doordat ik niet goed heb opgelet bij het maken van de foto.
De stempels van het takje en de vogel zijn ook van SU, de tekst is van Whiff of Joy.
Rustige kaart, maar das precies waar Simone van houdt. ;-)

(Mochten er trouwens nog mensen zijn die belangstelling hebben voor de kleuren Bordering Blue en Mellow Moss, ik "gooi" ze in de verkoop.
Ik heb van beide kleuren een stampingpad (4,50 euro per stuk), een marker (Blue kost 2 euro, Moss kost 3 euro, de laatste is nog nieuw) en wat vellen cardstock (blue= 7 vellen, Moss=12 vellen) voor 20 cent per vel.
De restanten lint mag je er zo bij hebben.
Verzendkosten komen er dan nog wel bij, natuurlijk... :-D )
Ondertussen heb ik deze spullen al verkocht...

Fijn weekend nog!
Liefs, San

2 opmerkingen:

ScrapBep zei

haha;) je hebt gelijk, ik ben/was al 'volger' van je! Moest even zoeken...

martina's kaartjes zei

het is een leuke kaart ! zal ze zeker blij mee zijn ! tot morgen,
groetjes, martina
x