Volgers

zondag 6 februari 2011

A special wish for you...


Dit vind ik tot nu toe een van mijn mooiste Magnolia kaarten.
Ik ben erg tevreden over het inkleuren met de Copics en ook de lay-out is goed gelukt.
(Al zeg ik het zelf...)
Cardstock is van Stampin' Up in de kleuren Mellow Moss en Brocade Blue. De bloemen heb ik met mijn nieuwe stansje van Crealies gemaakt.
De tekst is van Whiff of You en heb ik uitgeponsd met een pons van SU, net als het randje er om heen.
De afbeelding heb ik met een wit randje uitgeknipt en met 3D-blokjes op een ovaal geplakt die ik met de BigShot heb gemaakt en zo heb ik ook het randje daar om heen weer gemaakt. Het ovaal heb ik in de kleur Mellow Moss getamponeerd om zo van het witte vlak "af" te komen, dit maakt de kaart wat rustiger, vind ik.
Het designpapier had ik nog liggen en paste precies bij het gebruikte papier van Stampin' Up.
Bijpassend lint erbij en een paar zilverkleurige brads, toppie!
Ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden, dus graag reacties!
Lieve groet, Sandra

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Hij is leuk !! het plaatjes blijft heel lief, dat heb je mooi gemaakt !
groetjes, martina
x

Lia zei

Lieve kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

Matawi zei

Heel mooi!

Groetjes Tamara.