Volgers

maandag 28 februari 2011

Sterkte kaarten




2 Kaarten die ik een een tijdje geleden (helaas) moest maken. Is nooit leuk om te doen, maar ik merk dat het erg gewaardeerd wordt, dus doe ik het met liefde.
Beide kaarten zijn voornamelijk gemaakt met spullen van Stampin' Up.
De kleuren van de bovenste kaart zijn Old Olive en Chocolat Chip, deze combineren mooi samen.
Heel natuurlijk, rustig en toch sprekend en zeker niet de standaard grijze kleur die vaak erg
so(m)ber is.
De 2e kaart is een combi van dezelfde Chocolat Chip en deze keer Baja Breeze erbij. Ook erg mooi en rustig, goed geschikt voor de gelegenheid.
Ik hoop deze week weer tijd te krijgen voor het maken van kaarten, helaas is het er de afgelopen weken amper van gekomen...
En ik heb nog 1 kaart die ik jullie wil laten zien, maar die moet ik nog op de foto zetten. :-D
Gaat helemaal goed komen!
Ik probeer weer vaker wat te posten, vind het ook erg leuk om jullie reacties te lezen.
Waardeer ze zeer!!!
Fijne avond nog.
Liefs, San

3 opmerkingen:

Matawi zei

Er mooi gedaan.
Inderdaad mooie kleuren zo.

Groetjes Tamara.

Karin zei

Hello Sandra,
Ja, ook deze kaartjes moeten af en toe gemaakt worden. Ze vragen niet veel versiersels en dat heb je goed gedaan. Stil en ingetogen en in rustige tinten.
Groetjes,
Karin

SandraW zei

Thanks meiden, voor jullie lieve reacties op deze eigenlijk toch wel moeilijke kaarten.