Volgers

vrijdag 18 februari 2011

Workshop gehad





Bijna 2 weken geleden heb ik, samen met Joke, een kleine Stampin' Up workshop gehad van Helga in Duitsland. (http://stempelkunst-by-helga.typepad.com/stempelkunstbyhelga/)
Eerst hebben we de kaart met bloemen gemaakt.
Cardstock is Very Vanilla en Night of Navy, bloemenstempels komen van de set: "Cottage Garden", gestempeld in de kleuren Real Red, Crumb Cake en een roze kleur, ben helaas de naam kwijt.
Verder nog gebruik mogen maken van de pareltjes van SU en de tekst komt van de set: "Simply Said".
Als tweede een mooi doosje gemaakt in de kleuren Elegant Eggplant (?) en Sahara Sand.
De achtergrond op de zijkanten is gemaakt met een roller, "So Swirly". Mooi label gemaakt, een vlinderafdrukje uitgeknipt en de bovenkant vastgemaakt met een strik.
Ik zal binnenkort een tutorial proberen te maken met foto's, afmetingen en een werkbeschrijving, hoe ik dit doosje gemaakt heb.

Tot slot nog een vintage label gemaakt.
Kleur geel heb ik niet onthouden, zal Joke eens vragen. Label zelf was al uitgestansd door Helga.
De rand erom heen heb ik gesponst met Chocolat Chip en de vintage stempels komen van de set: "Bliss" uit de Sale-a-Bration.
Vlinder is gestempeld met de kleur Baja Breeze en het strookje papier is ook dezelfde kleur. Pareltjes voor het extra accent en een stukje touw erom geknoopt. Bovenaan het label een zgn. jumbo eyelet gemaakt en afgewerkt met een bruin lintje.
Ik heb een erg gezellige middag gehad daar en kom graag nog eens terug! Misschien wel voor een grote workshop. :-D
Liefs, San

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leuke knutsels zijn dat ! mooi gemaakt !
groetjes, martina
x

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

aahhhh very cute boxes.
darling
hugs
Claudi

Erna zei

leuke dingen heb je gemaakt!!
groetjes, Erna