Volgers

dinsdag 15 maart 2011

Beursbezoek


Afgelopen zaterdag met Joke naar de "Artistieke Handen"-beurs hier in Apeldoorn geweest.
Heel veel leuke en mooie dingen gezien, mijn portemonnee jeukte soms in mijn handen.
:-D
Maar goed, ik heb me kunnen beheersen. *ahum*
Bij de stand van Zo-Wie-Zo (http://zo-wie-zo.nl/) veel leuke dingen gezien en ook gekocht!
Helaas niet aan gedacht om er een foto van te maken, dus ik heb de losse afbeeldingen op internet opgezocht.
Heb je een beetje een idee wat ik gekocht heb. :-D


Papierblok van Eline's Huis (Eline Pellinkhof). De eerste serie (In the Meadow) had ik al en nu dus aangevuld met deze serie. Het bijpassend lint had ik de vorige keer al gekocht, dus ik kan aan de slag!

Daarnaast dit blok papier van Eline gekocht, de kleuren spreken me echt aan, krijg meteen zin om lentekaarten te gaan maken! :-D
Toen viel mijn oog op dit blok Perfect Blending Paper voor de Copics. Had eerder al zitten twijfelen of ik het eens zou kopen, maar die twijfel verdween vrij snel.
Dus ook dit verdween in mijn tas. Het schijnt goed te werken met Copics, dus binnenkort maar eens gaan proberen.
Tja, en dit hoeft eigenlijk geen verdere uitleg... Ik zag dit lieve meisje en was meteen verkocht... Heb hier niet lang over na hoeven denken...
:-D
Gisteravond meteen gebruikt en morgen post ik hier een kaart mee!
Tot zover mijn gevulde tas bij de stand van Zo-Wie-Zo.
En deze 2 liefjes kon ik ook niet laten liggen... Hahaha! Ben alleen vergeten waar ik ze gekocht heb, maar ik was er meteen smoorverliefd op. Ik heb blijkbaar iets met knoopjes, mijn verzameling begint al aardig te groeien.
Al met al een hele gezellige "dag" gehad (vanaf 11.00uur tot 14.15uur), veel leuke dingen gezien, gezellig met Joke gekletst, veel inspiratie opgedaan en ook nog eens leuke spullen ingeslagen!
9 Oktober 2011 ben ik er weer bij!!
Fijne dag vandaag en tot snel!
Liefs, San


3 opmerkingen:

Erna zei

hee leuk zeg, ben benieuwd wat je er mee gaat maken!

Welcome zei

Hoi Sandra.. wat leuk zo'n beurs.. Lijkt me super gezellig om daar te struinen en ideeen op te doen. Ik zie uit naar je creaties.

Inky hugs, Pauline

Christine zei

Hallo Sandra,
Ik ben even komen buurten en je maakt best leuke spullen! Ik ben volger geworden hoor!!
Groetjes
Christine