Volgers

donderdag 31 maart 2011

De dag van morgen... :-(


Morgen is het de verjaardag van mijn zusje...
In principe niets bijzonders, maar in mijn geval wel...
Zij is op 3 augustus 2004 omgekomen bij een motorongeluk...
Ze was toen 27 jaar...
Een heftige tijd voor mij, want ik was toen ook nog eens 8 weken zwanger van Ruben, onze oudste.
Ben zelf door een hel gegaan, maar met Ruben is alles prima gegaan! Hij was een 9-ponder bij geboorte en 58 cm lang, dus niets aan de hand! :-D
(Marit was trouwens ook zo'n "joekel", hahaha!)
Met mij gaat het langzamerhand beter nadat Dianne is overleden en ik zit weer goed in mijn vel.

Altijd op 1 april (haar verjaardag) ga ik naar mijn ouders, liefst met de kinderen.
Dit jaar heb ik iets moois voor op het graf van Dianne gekocht, deze steen zag ik op de beurs in Apeldoorn staan en ik weet ook al precies waar ik hem neerzet.

Het blijft een moeilijke dag morgen, net als 3 augustus, maar samen zijn we sterk en komen we deze dagen door.
Als steuntje in de rug, heb ik deze kaart voor mijn ouders gemaakt.


Ik moet hem alleen nog schrijven, maar ik ga vast de woorden wel vinden.
En ondanks de trieste dag, hebben we op zo'n moment ook veel lol met elkaar en praten veel over Dianne. Fijn is dat.

Ik wilde dit graag met jullie delen, vind het fijn als er meer mensen vanaf weten.
Dan is er ook meer begrip als ik eens een dag niet helemaal mezelf ben.
Want ik mis haar nog elke dag, mijn liefste zussie en liefste vriendinnetje.

Ik wens jullie een hele fijne dag toe, ook al is het weer buiten wat minder.

Liefs, San

(p.s. reacties op mijn kaart zijn gewoon welkom, hoor! Het leven gaat door en ik hou de moed erin!)

8 opmerkingen:

Crea Petra zei

Hoi Sandra,
Zo wat een schitterende steen heb je voor je zus gekocht. Het moet zeker allemaal heel heftig zijn,zo rond haar verjaardag. Het zal vast een mooi plekje.
De kaart voor je ouders is ook prachtig. Dit zullen ze vast heel erg waarderen.
Sterkte met alles.

liefs Petra

Karin zei

Hello Sandra,
"Veel fijne herinneringen verzachten de smart". Dat zal morgen ook zo zijn bij je ouders als je de mooie herinneringen aan je zus zal ophalen. Het zijn de herinneringen die ons op zulke momenten sterkte geven en doen verder gaan.
Ik heb je kaartjes zitten bewonderen en die zijn stuk voor stuk prachtig geworden.
Groetjes,
Karin

Diana zei

Hoi Sandra je hebt een schitterende steen gevonden/gekocht. En de herinneringen blijven altijd. De kaart is ook heel mooi. Veel sterkte gewenst.
groet diana

Erna zei

Wat een mooie steen Sandra!! Ik wens je sterkte morgen en ik zal aan je denken!
Groetjes, Erna

Welcome zei

Lieve Sandra. Oh lieverd, wat moet dat een verdriet zijn geweest toen je het nieuws hoorde van je zus die was overleden. Ik kan me zo voorstellen dat dat je hele wereld op zijn kop heeft gezet. Bijzonder dat je nu schrijft dat je weer beter in je vel zit.

Mijn zus overleed aan kanker toen ze 24 jaar was. Ik was toen iets van 20 jaar. Ik vind het nog vaak moeilijk... en ik mis haar veel. Zij heeft bijv. nooit onze 3 kinderen in haar armen kunnen houden. Gek he dat dat belangrijk voor me is. Maarja.. Het gewone waarvan ik altijd verwachtte dat het zou kunnen gebeuren is opeens niet meer zo normaal.

Ik leef met je mee vandaag en de dagen die komen waarin je je zus mist. Wat een lief en teer kaartje heb je voor je ouders gemaakt en het steentje is ook super lief. Ik hoop dat je mooie momenten zult hebben bij je ouders vandaag.

Liefs en vrede van Pauline (Calgary, Canada)

http://thepursuitofstampiness.blogspot.com

Monique zei

Hele mooie steen Sandra! Heel veel sterkte morgen!
Je kaartje is super hoor!
groetjes
Monique

Margo zei

Hoi Sandra,
ik word er even stil van !
Ik wens je erg veel sterkte morgen en het weer eens duidelijk dat je van elk moment moet genieten, toch ?
Liefs
Margo

Christine zei

Dag Sandra,
Ik vind het fijn dat je ondanks het grote verlies er zo kan over praten. Soms kan dat wel eens opluchten. Toch hoop ik dat je morgen gezellig kan mijmeren samen met je ouders en je kinderen. Je maakte trouwens een leuk kaartje voor je ouders!
Liefs
Christine