Volgers

zondag 20 maart 2011

Deel 1


Het eerste kaartje uit een serie van 3.
De basis is een dubbele kaart van 10x10 cm, cardstock is van Stampin' Up in de kleur Baja Breeze.
De achtergrond is de kleur Kiwi Kiss, ook van SU net als de beide tekststempels. (de teksten zijn trouwens gestempeld in de kleur Baja Breeze)
2 afbeeldingen uit designpapier geknipt en allebei op een uitgeponsde bloem geplakt.
Ik heb wel een beetje bijpassend papier gekozen, daar hou ik nl. wel van zoals jullie misschien (nog) wel weten... :-D
Even opplakken en klaar is een vrij eenvoudige verjaardagskaart.

Ik wens jullie nog een fijne dag verder, ik ga zo met mijn zoon beginnen aan zijn LEGO brandweerkazerne om deze op te bouwen. Heeft hij gisteren van ons gekregen voor zijn verjaardag alvast. Hij wordt a.s. woensdag 6 en heeft gisteren zijn "-grote-mensen-verjaardag-" gevierd. Manneke is goed verwend, zeg!!! Echt genieten!!! :-D

Lieve groet, San

4 opmerkingen:

Karin zei

Hello Sandra,
Leuke en... lekkere kaart.
Ik wens je nog een hele prettige namiddag met je zoontje en geef hem nu al mijn beste wensen voor zijn verjaardag.
Groetjes,
Karin

martina's kaartjes zei

mooie kaart ! veel plezier met het speelgoed !! hahaha... =)
nog een proficiat aan je zoontje,
groetjes, martina
x

Margo zei

Wat leuk Sandra !
Liefs
Margo

Christine zei

Dag Sandra,
Lekkere, leuke kaart!
Groetjes
Christine