Volgers

donderdag 24 maart 2011

Deel 3


Vandaag de laatste van de "Trilogie"...
;-)
Deze kaart heeft weer dezelfde basis als de vorige 2, namelijk Baja Breeze van Stampin' Up (10x10 cm).
De achtergrond is deze keer roze (Pink Pirouette van SU), met daarop in dezelfde kleur een bloemenpatroon gestempeld. (klik op de foto voor een duidelijke vergroting)
2 cupcakes met bijpassende bloemenvorm (pons SU) en de welbekende teksten erop. :-D

Zo maak je in korte tijd 3 mooie, eenvoudige en snel te maken kaarten, voor in dit geval een verjaardag.
Als je de teksten aanpast en de afbeeldingen, kun je voor elke gelegenheid een leuk kaartje maken.

Ik vond het in ieder geval erg leuk om deze "drieling" met jullie te delen en heel erg bedankt voor jullie leuke reacties op mijn rode kaart met vlinder van gisteren!
Ik heb de hele dag gestraald van blijdschap en ik had blosjes op mijn wangen van alle complimenten! Hahaha!

En super dat ik er weer wat volgers bij heb, dat blijft het grootste compliment voor je werk!!!

Een zonnige dag gewenst en een lieve groet,
San

P.s.
De volgende keer heb ik weer een Magnolia voor jullie!

1 opmerking:

Monique zei

Een mooie smakelijke kaart!
groetjes
Monique