Volgers

maandag 7 maart 2011

For You


Vandaag maar weer eens een Magnolia-kaart. Persoonlijk ben ik er heel erg tevreden over en dat zegt wat! Hahaha! :-D
Cardstock is van Stampin' Up in de kleuren Old Olive en Pumpkin Pie, designpapier is ook van SU en komt van de serie Greenhouse Gala.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Copics in de volgende kleuren:
Zwart: C-7, C-5, C-3
Groen: YG97, YG95
Oranje: YR07, YR04
Huid: E53, E51, E50, RV10 (voor de wangen)
Verder heb ik een Artemio-bloem oranje gekleurd met de YR04 en een bloemenkern erop vastgemaakt met een brad van SU, in de kleur Old Olive.
Daarna met stempelmarkers (SU) de bloemenstempel ingekleurd en afgedrukt, met daaronder een uitgeponste bloem (Old Olive) geplakt.
En als laatste nog 2 harten-brads erop en wat accenten op de afdruk met een witte gel-pen.
Ben erg benieuwd naar jullie reacties.
En bij deze wil ik jullie laten weten dat ik superblij ben met mijn volgers en jullie reacties op mijn "creatieve processen".
:-D
Lieve groet, San

6 opmerkingen:

Erna zei

Ik heb 'm live gezien, maar hij is echt mooi!!!

SandraW zei

Thanks!! *bloos*

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Hi Sandra,
your new card is so cute. i love the color of her hair and the beautiful papers you choosed
love
Claudia

Kirsty Vittetoe zei

This is so pretty, thanks for sharing!

Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

manuela zei

hallo Sandra,

Ik kwam via op je blog terecht en ben even wezen kijken wat maak je leuke creaties
en deze kaartje hier boven is ook zo leuk en mooi in gekleurd
Liefs
Manuela

SandraW zei

Hoi, Manuela!
Dank je wel voor je lieve reactie en wat leuk dat je mijn volger bent geworden!

:-D