Volgers

zondag 13 maart 2011

Happy Birthday!

Deze heb ik ooit eens gemaakt naar aanleiding van een voorbeeld van Dawn (http://dawnsstampingthoughts.typepad.com/dawns_stampin_studio/2010/05/paper-frame-card-video-.html) en dit was erg leuk om te doen.
En niet te moeilijk!
:-D
De basiskleur is wit en de accentkleur is Chocolat Chip van Stampin' Up.
Voor de maten van de kaart en het papieren frame kun je het beste op de link hierboven klikken.
Ik had toevallig hetzelfde soort designpapier in huis, maar je zou natuurlijk ook een andere variant kunnen maken.
De brads en het lint zijn gewone witte die ik ooit al eens in een hobbywinkel heb gekocht.
De vlinder vond ik te weinig opvallen in het geheel en die heb ik gesponst met de inkt van SU.
De tekst is ook van SU en het geponste randje komt van een goedkope pons die ik al jaren in de lade heb liggen... ;-)

Fijne zondag nog!!

Lieve groet, San

3 opmerkingen:

Welcome zei

Lieve Sandra. Bedankt weer voor je leuke reacties op mijn kaart van vandaag. I so appreciate it. Je hebt ook echt weer een heel lief kaartje gemaakt. Dat vlindertje is zo vrolijk in het geheel.

Ik heb in mijn post van vandaag een link naar jouw blog gemaakt. Ik hoop dat meer mensen jouw blog zullen gaan vinden.

Inky hugs, Pauline
http://thepursuitofstampiness.blogspot.com

Erna zei

leuk kaartje!!

Saskia zei

Hoi,
Zie steeds reacties van je op mijn blog en dacht ga toch eens op je blog kijken, nu ontbreekt me vaak de tijd om te bloghoppen, maar ik kom zeker vaker langs. Wat een leuke creaties, vind je vorige kaartje van Magnolia ook leuk, maar dit is weer heel anders en vind ik ook altijd leuk.
Groetjes Saskia