Volgers

vrijdag 25 maart 2011

Hartelijke Groetjes


Goeiemorgen! De beloofde kaart met een Magnolia!
Deze heb ik een hele tijd geleden al ingekleurd met de Copics, maar ik was een paar weken geleden bij mijn ouders en heb ik besloten een kaart te maken met dit afdrukje.
Persoonlijk vind ik het inkleuren goed gelukt, maar nu is dit ook een redelijk goed-in-te-kleuren afdrukje, mede door het jurkje, de haren en de schoenen.

De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Haren/schoenen: C-7, C-5, C-3
Huid/wangen:  E52, E51, E50, RV10
Jurk (blauw): B97, B93
Groene accenten/sokken: YG63, YG23
Schaduw: C-1

Ik heb de kleuren van de kaart zelf aangepast aan de kleuren van het afdrukje en als extra de kleur roze toegevoegd, om het geheel wat frisser en vrolijker te maken.
De basiskaart is van Stampin' Up, Old Olive, net als het lint.
Het roze stukje cardstock is, denk ik Rose Red (SU) en het blauw is Baja Breeze (SU).
Het designpapier past er perfect bij, maar helaas weet ik het merk niet meer. Doordat het streepjespapier vrij nadrukkelijk aanwezig is, heb ik besloten er geen andere embellishments aan toe te voegen, dan alleen wat brads. Ook niet teveel, anders wordt het veel te druk.
Ook de tekst heb ik simpel gehouden, met alleen een roze randje erom heen.
Mooi door zijn eenvoud...

Vandaag heb ik een dagje vrij en hoeven de kinderen ook niet naar school.
Ze hebben een "pyjama-dag" vandaag. Ik hoef vast niet uit te leggen wat dat is... ;-)
Hopelijk heb ik dit weekend wat tijd voor mijn kaart voor het kleurenkaart team. De nieuwe kleur (wit) is echt een uitdaging voor me, ik ben eigenlijk wel van de kleurtjes... Dus ik ben erg benieuwd of het me gaat lukken! :-D
Mocht je er meer over willen weten, kijk dan bij het blog van Martina.

Ik wens je een fijne dag en tot de volgende keer!!!

Lieve groet, San

5 opmerkingen:

Monique zei

Leuke kaart hoor!
groetjes
Monique

martina's kaartjes zei

leuke kaart,
groetjes, martina
x

Christine zei

Mooi kaartje en leuk papier! Het inkleuren gaat je goed af!
Groetjes
Christine

Erna zei

leuke kaartjes staan er weer op je blog!

martina's kaartjes zei

mooi kaartje weer ! nog een fijne dag,
groetjes, martina
x