Volgers

zondag 27 maart 2011

Nieuwe Layout!

Het is zo'n mooi weer buiten, dat ik spontaan zin had in een nieuwe layout op mijn blog.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik word er spontaan vrolijk van!

En een vrolijke kaart hoort er dan ook bij:

Cardstock is van Stampin' Up, Pink Pirouette, net als het roze aan het tekstlabel. Tekst zelf is ook van SU.
Designpapier komt van Eline's Huis (In the Meadow) en ik heb de vlinders die erop staan gebruikt als idee voor de rest van de kaart. De groene vlinders is SU-papier (Kiwi Kiss), wat ik met de vlinder-stans van SU door de BigShot heb gehaald. Een beetje verdeeld over de kaart en opgeplakt met dimensionals voor wat "volume".
Een roze lintje erbij om het af te maken.
Zeer eenvoudige kaart, maar daardoor niet minder mooi. Voor elke feestelijke gelegenheid te gebruiken. :-D

Een fijne, zonnige dag nog!

Liefs, San

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

jawel, lente !!! jij zit op dezelfde golflengte ! en de zon is er ! mooie kaart,
groetjes, martina
x

Margo zei

Wat een vrolijk kaartje en een leuke nieuwe LO !
Liefs
Margo

Christine zei

Frisse bloglay-out! Je kaartje is ook geslaagd. Het hoeft niet altijd beladen zijn met bloemen en zo. Eigenlijk vind ik deze wel de mooiste!
Groetjes
Christine

brigitte zei

Erg leuk kaartje.
Heerlijk vrolijk.
Groetjes Brigitte

Erna zei

Leuke layout!!