Volgers

donderdag 17 maart 2011

Nieuwe woning


Onze overburen zijn verhuisd naar een nieuwbouw woning elders in het dorp, dus vandaar deze kaart! :-D
Als basis heb ik cardstock van Stampin' Up gebruikt, Old Olive. Een randje designpapier (SU) in de kleuren Baja Breeze en Chocolat Chip erop geplakt.
De tekststempel komt bij Inkerbelstamps vandaan en heb ik met bruine inkt op wit papier gestempeld en er een "vaantje" van geknipt.
Verder komen de stempels ook bij SU vandaan, geleend van Joke.
De huisjes zelf zijn gestempeld met Chocolat Chip, de daken met Ruby Red, bomen met Old Olive en de wolken met Baja Breeze.
Om alle 4 kleuren van de afdruk terug te laten komen in de kaart, heb ik om de afbeelding een randje gemaakt met de BigShot in de kleur Ruby Red.
Ik hou daarvan, dat alle kleuren weer terug komen... :-D
Zo kun je dus met een eenvoudige kaart iets moois maken, door het juiste kleurgebruik.
(Tip van de dag... Hahaha!!!)

Komende dagen ga ik me eens storten op een rode kaart, heb me nl. weer aangemeld voor het KleurenKaart Team van Martina. (zie vorig bericht)
Ik vond het erg leuk om te maken en ook om alle andere "creatieve processen" te zien!!
Iedereen die gisteren gereageerd heeft, hartelijk bedankt! Ik waardeer het zeer!!!

En natuurlijk ook een warm welkom voor mijn nieuwe volgers! Ben blij met jullie, beschouw het ook als een compliment dat jullie me willen volgen! Thanks!!

Fijne avond nog!

Liefs, San

4 opmerkingen:

brigitte zei

Mooie kaart.
Niet al te veel frutsels.
Mooie kleuren combi.
Groetjes Brigitte

Christine zei

Dag Sandra,
Wat een mooie stempel! Ook de kleuren komen heel goed tot hun recht. Kortom : mooie creatie!
Groetjes
Christine

SandraW zei

Thanks, dames!
:-D
@Christine: het zijn trouwens losse stempeltjes, ik heb een stempelhulp gebruikt om ze precies passend te krijgen.

Margo zei

Wat een tof kaartje Sandra !
Heel leuk hoor !
Groetjes
Margo