Volgers

donderdag 10 maart 2011

Sending You...


Vandaag een kaart met 2 basiskleuren, turquoise en bruin.
Een hele mooie combinatie, doordat de ene kleur zo licht en vrolijk is en de andere kleur meer rust geeft.
De basis van de kaart is wit cardstock, al kant en klaar om te gebruiken, hoeft alleen nog maar gevouwen te worden.
;-)
Het bruine cardstock is van Stampin' Up (Chocolat Chip) en het blauwe designpapier komt van de serie "Eline's Huis" en heeft vlinders als accent erop staan.
Het afdrukje is een Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Copics.
De kleuren:
Haar: E41-E42-E43
Schoenen en bruine accenten jurk/strik: E27-E25
Jurk en ballon: B02-B12
Tekst is van Whiff of Joy en heb ik uitgesneden met mijn BigShot, net als het bruine randje er om heen.
De roosjes en het lint heb ik gekocht bij http://www.itsscraptime.eu/, daar verkopen ze hele mooie dingen! :-D
De witte bloemen zijn van Artemio en de vlinders heb ik gemaakt met de BigShot en een stans van Stampin' Up.
Ben zelf erg blij met deze kaart, het kleuren met de Copics gaat me steeds beter af en qua inspiratie lukt het me nog steeds om telkens een andere kaart te maken.
Dit maakt deze hobby zo leuk, het feit dat je er steeds meer kunt groeien, steeds beter wordt en daardoor weer meer leert.
Fijne dag morgen!
Liefs, San

3 opmerkingen:

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt sandra, mooie kleuren,

groetjes Lia

Welcome zei

Lieve Magnolia, wat zie je er mooi uit vandaag. Je bent zo mooi ingekleurd en wat heb je vrolijke bloemetjes en vlindertjes om je heen. Het lijkt net bijna lente. Diegene die jou op dit kaartje mag ontvangen via de post gaat echt een grote glimlach op haar gezicht krijgen. staan.

Inky hugs, Pauline
http://thepursuitofstampiness.blogspot.com

SandraW zei

Thanks, Pauline! Wat leuk dat je mijn volger bent geworden!