Volgers

donderdag 21 april 2011

Bliss


Zelf een keer een label gemaakt naar aanleiding van een workshop die ik een tijd geleden heb gevolgd.
Ik heb de randen gesponsd met inkt van SU, namelijk Chocolat Chip en met dezelfde inkt heb ik ook de vintage stempel en de tekst op het label afgedrukt, de gebruike set is "Bliss" (SAB-set van Stampin' Up).

De vlinder is van dezelfde set en deze heb ik gestempeld met Baja Breeze, ook van SU (hoe kan het ook anders... hahaha), uitgeknipt en versiert met 2 kleine parels.
Het lint is ook Baja Breeze, net als het knoopje op de bloem (Artemio).

Het draadje wat ik over het lint heb geknoopt komt ook bij SU vandaan en heet Linen Thread, ook erg leuk te gebruiken voor een "knoopje" op een knoop.
Weer een klein pareltje als detail, een 3tal kleine lintjes bovenaan geknoopt en klaar is mijn tag.
Ik vond het erg leuk om te maken en zeker met deze stempelset die erg geschikt is voor vintage.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Dus "schiet" maar raak, hahaha!

En bij deze wil ik jullie trouwens heel erg bedanken voor alle reacties op mijn lila-kaart. Superleuk om te lezen allemaal.
Moest helemaal blozen van al jullie complimenten, hahaha! Erg lief van jullie.

Ik wens jullie een hele fijne (zonnige) dag toe!

Veel liefs, San

3 opmerkingen:

brigitte zei

mooie tag.
Je lila kaart is ook erg mooi gemaakt.
Lief dat vlindertje.
Groetjes Brigitte

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie label is het geworden en weer met een prachtige vlinder. Mooi gedaan.
Gelukkig fladderen de vlinders buiten ook weer volop door het mooie weer, vond het mooi dat je op mijn blog zette dat dit voor jou ook heel bijzonder is.
Groetjes Saskia

Christine zei

Leuk gedaan Sandra en inderdaad héél mooie stempel!
Groetjes
Christine