Volgers

maandag 11 april 2011

Buurmeisje geboren!


Afgelopen dinsdag is mijn buurvrouw bevallen van een mooie dochter met de mooie naam: "Saar".
Tuurlijk een mooie kaart gemaakt en zaterdag even langsgewipt voor een felicitatie en een klein kadootje voor de kleine meid.

De basis van de kaart is wit linnenkarton met daarop designpapier van "Eskimo Kisses", recentelijk bij een webshop gekocht.
Twee stempelafdrukjes van Penny Black ("Micey Day") ingekleurd met mijn Copics en gemat met rood designpapier uit diezelfde "Eskimo"-serie.
Daarna een lieve tekst gestempeld (Stampin' Up, natuurlijk!) en het randje gesponsd met de kleur Ruby Red.
Daarna nog een bloem van Artemio aan de randen gesponsd met dezelfde kleur inkt en voorzien van een embellishment en een groene brad.
Een mooie, vrolijke kaart voor mijn allerkleinste buurmeisje!

Ik wens jullie een fijne dag toe met veel zonneschijn!

Lieve groet, Sandra

p.s. mijn limegroene kaart is af, zie het blog van Martina voor info. Woensdag is dé dag... ;-)

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

het is een superkaart ! wens ze maar een dikke proficiat ! nieuw leven is altijd zo'n wonder !
groetjes, martina
x

Marja Rolfes zei

Wat een heerlijk kaartje!! Lief! Heerlijk zo'n babietje!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Erna zei

leuk!

Christine zei

Hallo Sandra,
Wat een leuke, lieve kaart! Maar voor zo'n gebeurtenis is alleen het beste goed genoeg! Geniet jij maar mee van je babybuurtje!!!
Liefs
Christine