Volgers

maandag 18 april 2011

Friends


Dit is de 2e kaart die ik met dit designpapier heb gemaakt.
Caardstock is bruin linnenkarton (kant en klaar), met daarop een restantje designpapier met de bladeren erop. Lintje van Stampin' UP (old olive) en weer een leuk plaatje van een ander vel uitgezocht, gemat op SU (chocolat chip) en met dimensionals opgeplakt.
2 zilveren hartenbrads erop als accent, omdat ik het lintje wat "saai" vond.
Het "Love"-label onderaan komt uit hetzelfde papier als de slakjes en dat heb ik gemat op de kleur Baja Breeze (ook weer SU). Ook hier weer brads gebruikt voor een leuke accent.

Zo, nu hou ik er weer mee op. Ben geveld door de griep... :-(
Ga zo maar eens een beker thee zetten en bijkomen van mijn verhaal hier.

Fijne dag!
Veel liefs, San

4 opmerkingen:

Marja Rolfes zei

Hoi San, weer een prachtige kaart!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

martina's kaartjes zei

weer een superkaart !!! mooi gedaan,
groetjes, martina
x

Margo zei

Hoi Sandra,
ik was even op verlof maar zie dat jij lekker aan de knutsel was !
Je hebt prachtige kaarten gemaakt en wat heb je leuke spullen van SU !
Liefs
Margo

Durvina zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt met dit papier.
Ik heb het ook maar het ligt nog ongebruikt te wachten!

groetjes, Durvina