Volgers

donderdag 28 april 2011

Happy New Baby!


Vandaag is een vriendin van mij bevallen van een gezonde zoon genaamd: BENT
Het kereltje is via een keizersnede ter wereld gekomen (gepland) en weegt 4950gram. Geen kleintje dus, maar dat waren haar 2 andere kids ook niet.
Mama en zoon maken het goed.
Aangezien ik al wist dat het een jongetje zou worden en ook wanneer de geplande datum was, heb ik het kaartje van te voren al kunnen maken. Vandaag is hij gepost, maar helaas door omstandigheden pas na de lichting van vandaag. Tis niet anders. :-D

De basis van de kaart is witte cardstock, met daarop een passend stuk designpapier uit mijn voorraad. Ben helaas de "herkomst" vergeten.
Het afdrukje is van Eline Pellinkhof en komt van haar "baby-serie" vandaan. Ingekleurd met Copics. Kleuren ben ik helaas op dit moment ff kwijt, het waren er maar 2 en ik heb in ieder geval de
W-1 gebruikt om het blauw wat minder fel te maken, zodat het beter bij het papier zou passen.
Ik heb het afdrukje uitgesneden met een nestabilitie en de BigShot, net als het randje er om heen (designpapier baby boy, merk onbekend)
Lint is uit mijn voorraad, vond de stippen wel mooi passen bij het broekje van de baby.
Bloemen van Artemio, knoopjes van Papermania
(Linen Thread van Stampin' Up gebruikt voor de kern van de knoopjes).
Onder het bloemetje linksboven zit een papieren bloemetje wat ik met een nestabilitie uit hetzelfde designpapier heb gesneden als het randje om de baby. Voor een leuk accent! :-D
Tekst stempel is weer van SU en heb ik met een SU pons uitgestanst, net als het (bekende) randje er om heen. (weer hetzelfde designpapier...)

Al met al een vrolijke blauwe kaart geworden en met veel liefde gemaakt!
Ik wens Bent alle goeds toe en dat hij mag opgroeien in een liefdevol gezin.
Maar daar twijfel ik niet aan! ;-)

Verder wil ik iedereen hartelijk bedanken die gereageerd heeft op mijn bordeaux rode kaart van gisteren. Waardeer het zeer. Heel erg lief van jullie!

En als laatste wil ik nog even melden dat ik vandaag mijn eerste CANDY heb gewonnen!!!
Bij het blog van Heidi was ik de gelukkige winnares omdat ze sinds vandaag 100 volgers heeft.
Me so happy!!!
Wat ik gewonnen heb, weet ik nog niet, maar ik laat het weten zodra ik het gekregen heb!

Ik wens jullie nog een fijne avond.

Liefs, San

4 opmerkingen:

Durvina zei

Wat een superschattige kaart, die knoopjes maken het echt helemaal af!

groetjes, Durvina

Christine zei

Mooie babykaart en helemaal in de juiste kleur!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

dit is leuk ! mooi gedaan !
groetjes, martina
x

Tessa Tegendraads zei

Wat een schattig kaartje... blijft leuk he geboortekaartjes


.... **......**.....
....****....****....
...******..******...
....************....
.....**********.....
......*******.......
.......*****........
........***.........
.........*..........

xx Tessa