Volgers

vrijdag 15 april 2011

Hello!


Goeiemorgen! Lekker op tijd vandaag! :-D
Als eerste wil ik jullie heel erg bedanken voor jullie lieve reacties op mijn limegroene kaart. Altijd erg fijn om te lezen wat mensen van je creaties vinden.
Én ik zag dat ik er een nieuwe volger bij heb. Heel erg leuk, ook dat zijn complimenten vind ik...

En nu mijn kaart: Heel eenvoudig, met nieuw designpapier wat ik laatst heb gekocht.
De basis is bruine cardstock waar ik een stuk designpapier op heb geplakt. Verder heb ik 4 plaatjes van een ander (bijpassend) vel designpapier uitgeknipt en gemat op bruin cardstock (van Stampin' Up). Deze heb ik weer op een op maat gesneden stuk Old Olive cardstock (SU) geplakt en dit weer op de kaart gemaakt. Het grotere stuk rechtsonder heb ik een beetje hoogte gegeven door deze op te plakken met dimensionals.

Dus zo heb ik vrij snel een leuke/vrolijke kaart gemaakt. :-)

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en alvast een fijn weekend!
Ik ga zo naar bed, heb net nachtdienst gehad...

Liefs, San

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke kaart. snel hoeft niet altijd slecht te zijn, je ziet maar ! leuk gedaan ! slaapwel !!
liefs, martina
x

Christine zei

Dag Sandra,
Wat een leuke kaart! Leuk idee om stukjes te nemen uit een vel scrappapier! Mooie kleuren ook trouwens.
Liefs
Christine

Marja Rolfes zei

Hoi Sandra, je hebt weer een erg leuke kaart gemaakt! Leuk papier!! Heb ik ook nog liggen!!
Echt een leuke kinderkaart!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Welcome zei

Lieve Sandra.. I hou van simpel. Heel lief gedaan weer. Ik vind het ook zo mooi om te lezen dat je onze reacties zo waardeerd. Dat maakt het ook zo leuk en makkelijk om weer even wat naar je te schrijven. Ik geniet er zelf ook altijd zo van. (te weten dat ik niet de enige ben die mijn blog leest :)

Inky hugs, Pauline

Saskia zei

Hoi,
Ik vind het een leuk kaartje geworden. Simpel, maar wel heel mooi geworden.
Wil jou ook even bedanken voor al je lieve reacties, kwam er achter dat je nog niet in mijn sitebar bij blogs die ik volg stond, maar nu wel, dus kan ik niet meer vergeten telkens even een kijkje te komen nemen i.p.v. af en toe.
Groetjes Saskia