Volgers

vrijdag 8 april 2011

Kaarten uit de "oude doos".





Deze kaarten heb ik ooit eens gemaakt, toen ik pas begon met Stampin' Up en met het stempelen an sich. Ik heb heel lang 3D-knip-kaarten gemaakt, maar was het op een gegeven moment zo zat. Maar ik wist niet wat ik anders kon gaan doen, tot ik mijn vriendin Simone ontmoette en zij is degene geweest die me met het SU-virus besmet heeft. :-D

Ik merk wel, nu ik deze "oude" kaarten zie, dat ik gegroeid ben qua ontwikkeling. De kaarten van "nu" zien er heel anders uit dan deze, maar ik vind het wel léuk om te zien!
Ben benieuwd wat jullie van deze creaties vinden, ik heb er nog meer maar die laat ik een andere keer nog wel zien.

Voor nu een heel fijn weekend gewenst!
Met veel mooi weer!

Liefs, San

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

zo is het inderdaad bij ons allemaal denk ik... toch wel een aantal leuke kaartjes,
groetjes, martina
x

Marja Rolfes zei

Hoi San, zoals Martina zegt, zo is het inderdaad bij ons allemaal. Maar de kaartjes zien er mooi, simpel en elegant uit!! Heel leuk, die kaarten "uit de oude doos"!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Erna zei

ja, toch vind ik ze wel heel leuk hoor!! groeien doen we gelukkig allemaal :-))

Karin zei

Hello Sandra,
Inderdaad als we allemaal onze "oude" kaartjes bekijken realiseren we ons pas welk een evolutie we doormaken in onze creativiteit. Maar het kan ook niet anders, we hebben nu meer mogelijkheden op gebied van toestellen, stansen, ponsen, stempels enz dan jaren geleden.
En toch waren we toen ook heeeel trots op ieder kaartje dat we maakten.
Groetjes,
Karin