Volgers

woensdag 27 april 2011

Kleurenkaart Team: BORDEAUXROOD!!


Het is weer woensdag, dus Kleurenkaart team dag!
Vorige week mocht ik de kleur kiezen en na veel wikken en wegen heb ik voor de kleur bordeauxrood gekozen. Hopelijk is de kleur niet te "moeilijk" om wat van te maken, de meest gangbare kleuren hebben we natuurlijk al gehad. Dus de "uitdaging" zal steeds moeilijker worden, maar wel leuk! :-D

Ik heb weer voor een witte basis gekozen, met daarop designpapier van Eline's Huis
(uit de serie "Roses are Red...")
De afbeelding is een afdrukje van een Motivet stempel, ooit eens gekregen bij een webshop bestelling. Ingekleurd met de Copics, met de volgende kleuren:
Poes: C-7, C-5, C-3, RV10
Jurk/strikjes: R37, R35
Gras: G99
Steen: W-1, W00
Ik heb de afdruk uitgesneden met de BigShot en het randje gesponst met een combinatie van 2 inkten, te weten: Ruby Red en Rich Razzleberry (beiden SU).
Het randje om het afdrukje is gemaakt met 2 harten uit een (kant en klaar) stansvel die ik ooit eens van mijn freubelvriendin Joke heb gekregen. Ik vond de kleur er wel mooi bij passen.
Het lint komt ook bij Eline's Huis vandaan, uit dezelfde serie als het designpapier, de bloemen zijn van Artemio, knoopjes van Papermania en de twee brads uit mijn eigen voorraad.
Tekst is van Stampin' Up en heb ik op een rondje designpapier geplakt uit dezelfde serie als de harten om de afbeelding. Bij beiden heb ik het randje weer gesponst met dezelfde kleuren SU-inkt als het afdrukje.
Al met al een leuke bordeauxrode kaart geworden, al zeg ik het zelf. :-D

En zoals gewoonlijk ben ik erg benieuwd wat de andere bloggers hebben gemaakt.
Hier de welbekende lijst met "deelnemers":

 
Veel plezier en een fijne dag gewenst!
 
Liefs, San

21 opmerkingen:

hennie zei

Helemaal mooi Sandra!!!
Je hebt een leuke kaart gemaakt.
Groetjes en veel kijkplezier vandaag,
hennie.

Diana zei

hoi hele mooie kaart


groetjes diana

sjouks kaarten zei

Mooie kaart hoor, Sandra!
Je had een prachtige kleur gekozen, had er geen moeite mee.
Groetjes Sjoukje

Sonja zei

Wat is ie mooi ! En die stipjes man, ik krijg er nooit genoeg van ... Op het eerste zicht dacht ik dat bordeaux een moeilijke kleur was, maar het viel nog mee. En zo te zien hebben de anderen het er ook goed vanaf gebracht met deze kleur.

Nog een fijne dag,
Sonja

crealinedance zei

Wat een schatje Gr.Nel

Colien zei

Superleuke bordeauxrode kaart! Erg geslaagd!
grtz.Colien

angeleef zei

Wat een leukerd! En dat hartstansje past er geweldig bij.
Groetjes
** Evi **

martina's kaartjes zei

wat een schatje ! mooi gedaan hoor ! bedankt voor je deelname en hopelijk ben je er volgende week ook weer bij ! groetjes, martina
x

Liv zei

Wat een schattig afdrukje! Iedereen lijkt wel geïnspireerd door liefde :D Superleuk kaartje!

Groetjes
Liv

Pia zei

Hoi Sandra,

Dat is een hele mooie kinderkaart geworden.

Gr. Pia

Marijke zei

Nou je hebt het ons inderdaad wel moeilijk gemaakt, maar jou kaart is erg goed gelukt. Heel mooi gedaan met dat hart op de achtergrond en dat spikkel lint, erg leuk.
Groetjes Marijke

Lia zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

Christine zei

Heel mooi gedaan Sandra! Je had er blijkbaar geen moeite mee want hij is supergoed gelukt!
Liefs
Christine

Saskia zei

Hoi,
Wat een leuk kaartje, je hebt een leuk afdrukje gebruikt.
Ik vond de kleur wel lastig, maar inderdaad wat je al aangeeft de gangbare kleuren zijn geweest, dus het wordt steeds lastiger. Ben benieuwd naar de nieuwe kleur.
Groetjes Saskia

Christa's blog zei

Mooi kaartje, en heel mooi papier gebruikt.
Grtjes
Christa

Bep zei

Hoi Sandra,

Wat een leuke kaart en het afdrukje is ook helemaal leuk.

Gr...Bep

Monique zei

Prachtige kaart hoor!
Het leuke afdrukje is knap ingekleurd!
groetjes
Monique

jaimie zei

Hallo Sandra,

Wat een schatje van een kaartje ség!!

groetjes, Jaimie

Marian de Maijer zei

Mooie schattige kaart
Groetjes

brigitte zei

Leuke kaart met een schattig afdrukje.
Mooi gekleurd.
Groetjes Brigitte

Kimmie zei

Hoi Sandra

Erg lief en schattig afdrukje en je kaartje mag er wezen.
Heb je echt leuk gemaakt!

XXX Kim