Volgers

dinsdag 12 april 2011

Lentekaart!


Goeiemorgen!
Helaas is het zonnetje van ons weggegaan, maar een vrolijk kaartje doet vaak wonderen voor je humeur! :-D

De basis van de kaart is kant en klaar linnencardstock in een mooie warme bruin.
Desingpapier van Stampin' Up erbij gezocht (Greenhouse Gala). 4 vierkanten ervan gemaakt met een nestabilitie en mijn BigShot.
Het afdrukje heb ik gemaakt (gestempeld met Chocolat Chip) met 1 van mijn nieuwe sets van SU, "Happy Together" en ingekleurd met de markers (Daffodil Delight, Real Red, Baja Breeze).

Het gras is een freebie, weet alleen niet meer van wie, sorry.
Ingekleurd met Old Olive (marker) en ook het groen onder de vogels/het gras heb ik met dezelfde kleur inkt gesponsd.
Randje Real Red eromheen en een mooie groene strik om het "af" te maken.
Eigenlijk vond ik de kaart wat "kaal", dus heb ik wat vlinders gestanst (BigShot) met de butterflies van SU, met designpapier in de kleur Baja Breeze.
En ik moet zeggen dat de kaart nu écht af is. Heel vrolijk en stukken beter dan het sombere weer buiten. :-D

Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen (limegroene dag!)

Liefs, San

7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel mooi gedaan !
groetjes, martina
x

Christine zei

Leuk gedaan hoor!
Groetjes
Christine

Marja Rolfes zei

Hoi San, wat een leuke kaart! Echt leuk je nieuwe stempels!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Welcome zei

Lieve Sandra.. Dit is echt een heel gaaf kaartje geworden. Super met het papier en dat gras.hele mooi gedaan.
You've reminded me again .. sorry.. engels :) dat ik echt helemaal weg ben van die kleuren. Thanks for making me smile this morning.

Inky hugs, Pauline

SandraW zei

You're welcome, Pauline! ;-)

En dank je wel voor jullie complimenten, leuk om te lezen!

Joke zei

Wow, San, wat een geweldig kaartje. Helemaal goed.
ps: Snowy (klein wit zeehondje) is weer thuis.

Karen Howard zei

Very pretty, the colors just pop right out at me on this card, I love it! The chicks are just darling. Hugs, Karen