Volgers

maandag 25 april 2011

Magnolia


Hier is dan eindelijk weer een Magnolia kaart!
De basis is van wit cardstock, kant en klaar uit de winkel, met daarop een laagje cardstock van Stampin' Up: Pumpkin Pie en een laagje designpapier van SU, passend bij de kleuren van de kaart.
De afdruk heb ik ingekleurd met mijn Copics en ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Haren/schoenen: E27, E25, E23
Huid/wangen: E51, E50, RV10
Jurk/bloemen: R37, R35/YR07, YR04
Jas: B02, B12, B93
Bloempot: W-1, W00
Blaadjes: G99
De afdruk heb ik door de BigShot gehaald, net als het rode randje (Real Red, SU) erom heen.
Lint is van The Ribbon Girls en de charm heb ik bij een webshop gekocht.
Ow ja, en het "doily"-randje om de afbeelding heb ik gemaakt met 2 taartrandjes van de Action. (Ssssttt, niet verklappen... ;-) )
De tekst moet er nog op, maar hierdoor kan ik later nog bepalen naar wie ik hem ga opsturen, hij kan namelijk voor veel gelegenheden. Verjaardag, beterschap, trouwdag, zomaar...
You name it!
Ben erg benieuwd naar jullie reacties op deze kaart. :-)

Binnenkort volgen er nog meer kaarten met "Maggie's" erop, ben er een paar aan het inkleuren namelijk.
En woensdag is natuurlijk kleurenkaart-team-dag bij Martina en deze keer heb ik de kleur mogen kiezen. De kaart is natuurlijk al af, maar die mogen jullie woensdag pas zien! :-D

Fijne avond nog en wie weet tot morgen!

Liefs, San

5 opmerkingen:

Margo zei

Wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt !
Heel leuk ingekleurd hoor je Maggie !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

leve de Action !!! ik ben vaste klant hoor !
mooi gedaan,
groetjes, martina
x

Karen Howard zei

This is just lovely, love the dies you used to frame the image, it really makes it stand out!

Christine zei

Mooie Magnolia Sandra! Mooi ingekleurd en leuk papier ook!
Liefs
Christine

Welcome zei

Hi Sandra.. wat een super lief Magnoliaatje heb je van haar gemaakt. Heel mooi gedaan. Je kan ook echt heel knap in kleuren moet ik zeggen. Ik kan dat nog niet hoor. Moet ik nog even heel erg op oefenen.:)

Liefs van Pauline