Volgers

zondag 10 april 2011

Nieuwe spullen!!!

Joepie!!! Gisteren de bestelde Stampin' Up spullen bij Erna opgehaald!
Wil dit graag met jullie delen. :-D


Hierboven zie je mijn nieuwe "geel", Daffodil Delight. Ik heb er papier, inkt, lint en een marker ervan gekocht, dan kan ik ook lekker gaan combineren met de andere kleuren die ik al heb.


 Dit is de kleur Rich Razzleberry, en ook hier meteen "alles" van gekocht. Binnenkort maar eens een mooie kaart maken hiermee, dit combineert erg leuk met Old Olive, denk ik. :-D


Daarnaast heb ik nog 2 andere kleuren cardstock besteld, namelijk Whisper White en Very Vanilla. Mooie kleuren die ik kan gebruiken als basis-cardstock voor mijn kaarten.

Nog 4 extra markers erbij gekocht, omdat ik van deze kleuren (Pink Pirouette/Chocolat Chip/Baja Breeze/Tempting Turquoise) wel inkt/papier/lint had, maar nog geen marker.
Bij mijn laatste SU-bestelling kon ik deze niet meebestellen, omdat Duitsland deze kleuren niet verkoopt. Dus ben nu superblij dat ik ze wel heb.
Ik vind ze ideaal om het witte randje van een afdrukje/tekst een kleur te geven, dus de zijkant van het papier.
(Mocht je nou niet weten wat ik bedoel, laat het ff weten, dan kan ik er een keer een vergroting van maken bij een nieuwe kaart.)


Verder heb ik nog 2 vellen met plakparels gekocht, altijd leuk op een gestempelde vlinder of zo.
Mini glue dots, voor het vastplakken van o.a. knoopjes, en dun linnen draad, voor het "knoopje (strikje) in het knoopje". :-D
En vanille-kleurig lint kan ook niet ontbreken, vind ik. Heel neutraal en haast overal bij te gebruiken. Zeker in combinatie met de parels en het vanille-cardstock.


Deze stempelset (Bliss) heb ik gratis gekregen van SU, omdat ik boven een bepaald bedrag besteld heb. Ik vind deze vooral erg mooi vanwege de vlinder...


Deze set was ook voor noppie en heet Happy Together, vond hem wel grappig vanwege de vogeltjes.
:-D
Zie er wel een mooie kaart "in". :-D


En deze stempelset (Best Friends) heb ik gekocht deels vanwege de vlinder, maar ook omdat ik er hele mooie kaarten mee kan maken. Er zitten namelijk mooie bloemen in waar ik een leuke achtergrond mee kan stempelen.


En tenslotte deze stans. Mooie tak met blaadjes die ik voor bij mijn (Artemio) bloemen kan gebruiken.

Al met al een mooie uitbreiding van mijn collectie, kan niet wachten tot ik ermee mag werken... Hahaha!!!

Maar "first things first": Mijn lime-groene kaart die voor woensdag klaar moet zijn... Kijk voor de regels van het Kleuren Kaart Team bij Martina.

Fijne zonnige dag nog!

Liefs, San

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leuke spullen !!! daar komen mooie kaarten van !
veel plezier en bedankt voor de reclame
groetjes, martina
x

Karin zei

Wow Sandra, daar kan je wel een tijdje mee voort. Prachtige stempels zitten er bij.
Ik kijk al uit wat je er mee maakt.
Groetjes,
Karin

hennie zei

Sandra, je bent een echte "bofbil" hoor, wat een mooie spullen, geniet er maar van, wij zien de kunstwerken graag komen.
Groetjes hennie.

manuela zei

wat een leuke spullen !!!
daar kan je wel een tijdje mee voort. mooie stempels zitten er bij
liefs
Manuela