Volgers

dinsdag 5 april 2011

True Friend


Goeiemorgen!
Hier eindelijk weer eens een kaart van mijn hand... Sorry dat het wat langer geduurd heeft, maar ik heb wat moeilijke dagen gehad (zie vorig bericht) en een druk weekend.
Maar goed, ik ben er weer gelukkig!

Deze kaart is voornamelijk van Stampin' Up-materialen gemaakt.
Het bruine cardstock is Chocolat Chip, 1 van mijn favoriete kleuren. De vogels/takjes zijn gemaakt met een stans van SU en de BigShot, 3 verschillende kleuren (design)papier en die weer gecombineerd samen, maken het een vrolijk geheel.
Het grote stuk designpapier is ook van SU, weet alleen de serie niet meer.
De tekststempel is ook van SU en de knopen komen uit de plaatselijke hobbywinkel hier bijna om de hoek.

De gele kaart is af en staat op de foto, dus die wordt morgen keurig op tijd geplaatst. ;-)
Ben heel erg benieuwd wat de andere dames ervan gemaakt hebben!
Dus hou de blogs in de gaten!

Fijne dag nog en tot morgen!

Liefs, San

8 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Sandra,
wat een leuke kaart !
Die spullen van SU zijn inderdaad erg leuk om mee te werken !
Liefs
Margo

Sonja zei

Inderdaad een vrolijke kaart, mooi !

groetjes,
Sonja

Karin zei

Hello Sandra,
Een leuk kaartje zo met die vogeltjes. Fijn dat je verschillende papiertjes per vogeltje hebt gebruikt.
Groetjes,
Karin

Erna zei

gaaf!!

martina's kaartjes zei

hey, deze is echt wel mooi ! heel knap !
groetjes, martina
x

Christine zei

Knap kaartje hoor! Ik hou wel van die vogeltjes, schattig hé!
Groetjes
Christine

Anda zei

Ik ben weer even aan het bloghoppen en kwam zodoende op jouw blog terecht. Ook bij jou kom ik weer geweldige kaarten tegen. Die kleurthemakaarten blijf ik wel heel apart vinden, lijkt me zo vreselijk lastig als je je moet beperken tot een kleur! Ik heb me aangemeld als volger :)

Groetjes
Anda

SandraW zei

Welkom, Anda! Leuk dat je volger bent geworden. Grootste compliment in blogland, vind ik!