Volgers

vrijdag 20 mei 2011

Award gekregen!



Ik zie net dat ik een award heb gekregen van Sofieke.
Lief van je!
Nu is het blijkbaar de bedoeling om 7 dingen over mezelf te vertellen...
Da's niet makkelijk...
Even denken...
1. Ben dol op kamperen met mijn gezin, lekker knus in de tent op een boerencamping.
2. Ik ben verslaafd aan chocolade en drop.
3. Ik ben bang voor spinnen.
4. Ik ben aan het sparen voor een scor pal, lijkt me erg handig en volgens mij kun je er hele leuke dingen mee maken.
5. Ik ben trots op mijn blog! :-D
6. We wonen in een prachtig huis uit 1935.
7. Ik hoop ooit eens een hoofdprijs te winnen in een loterij!

En aan wie ik deze award wil geven? Ook al zo'n moeilijke vraag...
Weet je, ik kan echt niet kiezen. Dus jullie mogen hem allemaal "hebben" van me.
Als ik voor 7 blogs kies, krijg ik het gevoel dat ik de rest van jullie tekort doe, vandaar mijn keuze om het op deze manier te doen.

Maar, Sofieke: Hartelijk bedankt voor je award! Ik ben er heel erg blij mee!

Liefs, San


2 opmerkingen:

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Lieve Sandra. I am with you on the scorepall,ik heb hem nog niet, maar hoop h'm in de toekomst ook aan te kunnen schaffen.

& gefeliciteerd met je Blog Award.. helemaal verdiend. Ik vind het ook altijd super gezellig om even langs te komen.

Inky hugs, Pauline

Karin zei

Van harte gefeliciteerd met je Award Sandra!
Je verdient hem 100% hoor.
Groetjes,
Karin