Volgers

donderdag 26 mei 2011

Boekje Nicole!


Dit is 'm dan! Het boekje van Nicole Verkooijen en ik ben er superblij mee!
Wat een leuke dingen staan er in, zeg!
En dan heb ik ook nog het geluk gehad dat ik een kaart uit het boek heb gewonnen!


Dubbel plezier dus!
:-D



Hier even een close-up van de kaart.
Ik vind hem prachtig!
Speciaal voor mij uitgezocht, schreef ze in de mail....
Ben er best wel trots op. Hihihi...
Hopelijk volgen er nog meer van deze leuke boekjes!

Verder wil ik jullie graag bedanken voor de leuke en lieve reacties op mijn lichtroze kaart van gisteren, voor diegenen die kónden reageren, tenminste...
Blogger was weer aardig aan het spoken de afgelopen dagen, hopelijk is dit snel verholpen.

Ik ga nu rap door het huis "heen", vanavond houd ik een "Party Light" avond bij mij thuis en dan moet het er hier wel een beetje "spic en span" uit zien, hahaha!!!

Fijne dag vandaag!

Liefs, San

3 opmerkingen:

Marja Rolfes zei

Hoi San, eindelijk kan ik weer berichtjes achterlaten!!! Wat een mooie kaart van gister, die lichtroze! En het boekje van Nicole met haar kaart!!! Je boft!!!!!!!!!!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Margo zei

Wat is je lichtroze kaart leuk zeg !!!!
En dat boek ziet er tof uit he en wat leuk dat je er een kaartje uit gewonnen hebt !
Het is ook een prachtige kaart die je gewonnen hebt !
Liefs
Margo

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi Sandra. Wat een super lieve kaart heeft ze gemaakt.. Maar wie is Nicole eigenlijk? Wat een leuk idee trouwens om een boekje te maken van al haar kunstwerken.
Geniet maar van alle inspiratie.
Liefs van Pauline