Volgers

dinsdag 31 mei 2011

Een kort berichtje

Lieve Bloggers!

Even een kort berichtje van deze kant.

Op dit moment ontbreekt me helaas de tijd om kaarten te maken, maar a.s. donderdag ben ik alleen thuis (manlief is met de kids naar "Thomas de Trein" in Utrecht) en dan ga ik de hele dag
"aan de freubel".

Hopelijk heb ik dan weer eens wat mooie kaarten om hier neer te zetten.
De afgelopen weken zijn vrij druk geweest en het eerste wat er dan bij in schiet is mijn hobby-tijd.
Ik zal hierin niet de enige zijn, maar er komen betere tijden aan!!!

Dus ga niet weg! :-D
En heb geduld met me...

Liefs, San

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

jammer te horen dat je niet aan knutselen komt. dat zal bij iedereen wel eens zo zijn. Je hebt je wel opgegeven voor het kleurenkaartenteam, hou ik je nog op de lijst of niet deze keer ?
Hopelijk komt Mr. Inspiration snel even langs, veel moed !
groetjes, martina
x

Christine zei

Ik ga niet weg hoor Sandra! En ik ken je probleem, 24 uren in 1 dag zijn soms te weinig hé!
Liefs
Christine

SandraW zei

Dát kaartje is me wél gelukt! Hahaha!!!
Komt goed, Martina!!