Volgers

dinsdag 3 mei 2011

For You


Vandaag is mijn moeder jarig en ze is 60 jaar geworden!
Wat een mijlpaal! Super!
De kaart die ik voor haar gemaakt heb, is voornamelijk met de kleur Rich Razzleberry van Stampin' Up gemaakt. Het designpapier komt van Basic Grey en heet: Eskimo Kisses.
Het past perfect bij het papier van SU, net als de Copic kleur RV66 (Raspberry).
De bloemen zijn van Artemio en daarop heb ik bloemenkernen en brads van SU gedaan voor een mooi accent op de kaart. Label heb ik zelf geknipt nadat ik een stempel van SU heb gebruikt in de kleur Rich Razzleberry.
Een zeer geslaagd kaartje voor mijn lieve mam!
:-D

Morgen is het "zwarte dag" bij Martina. Er zijn al 24 aanmeldingen, dus check it out morgen!

Liefs, San

3 opmerkingen:

Lia zei

Je hebt zeker een prachtige kaart gemaakt voor je moeder, van harte gefeliciteerd hoor, en een fijne dag,

groetjes Lia

Marja Rolfes zei

Wat een snoezig kaartje San!!!! Heel lief!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Erna zei

Nog gefeliciteerd met je moeder! Je hebt een prachtig kaartje gemaakt!