Volgers

donderdag 5 mei 2011

Hoera! Mijn 100ste bericht!!! :-D


Ben helemaal in een jubelstemming! Vandaag mijn 100ste bericht!
Vandaar ook een "celebrate"-kaart.
Helemaal gemaakt met Stampin' Up materialen in de kleuren Chocolat Chip en Pink Pirouette.


De foto's zijn niet helemaal je-van-het, maar we moeten het er maar mee doen vandaag.
:-D
Het is een vierkante kaart met aan de rechterkant een label wat je eraf kan scheuren en als boekenlegger kan gebruiken.



Ik heb deze kaart een tijdje geleden samen met Erna gemaakt, naar aanleiding van een voorbeeld van Dawn, een dame die alleen maar (mooie) dingen maakt met SU, leuk om even bij haar te kijken. De link verwijst naar een filmpje hoe zij deze kaart heeft gemaakt.

En ik wil dit "jubileum"-bericht ook gebruiken om mijn volgers te bedanken voor hun trouwe bezoekjes en reacties op mijn creaties.
Ook mijn niet-volgers natuurlijk, want die zijn er ongetwijfeld ook! ;-)
Ik ben heel blij met jullie en ook heel blij dat ik in augustus 2010 dit blog ben begonnen. Het is altijd al een wens van mij geweest om zoiets te doen en het is een hele goede zet geweest!
:-D
Misschien "gooi" ik er tzt nog wel een candy tegenaan, maar ws. wordt dat als het blog 1 jaar bestaat. Vind ik wel een mooie mijlpaal om iets weg te geven.

Wens ik jullie nog een hele fijne avond en wie weet tot snel!

Liefs, San

6 opmerkingen:

Welcome zei

Lieve Sandra.
Gefeliciteerd met je 100ste berichtje op je blog en ik denk ook je vele lieve briefjes die je aan iedereen hebt geschreven in die 100 berichten-tijd. je bent echt een lieverd en je zit volgens mij helemaal boordevol met creativiteit en talent. Zo mooi hoe je ons op de zijlijn laat mee genieten van je gezellige babbels en instructies en pracht kunstwerken. Ik ben ook blij dat ik je via de blog wereld hebt mogen leren kennen.
Pss.. je kaartje is ook super mooi. Dawn zou trots op je zijn als ze dit gezien zou hebben.
Inky hugs, Pauline (Calgary, Canada)

martina's kaartjes zei

dat heb je mooi gedaan ! proficiat met je 100 berichtjes !
groetjes, martina
x

Christine zei

Leuke kaart en een tof modelletje! Proficiat met je 100 berichtjes! Laat je gaan Sandra!!!
Liefs
Christine

Erna zei

Hoi Sandra, Gefeliciteerd meid!! Met je 100e bericht!! Je kaartje is ook superleuk geworden!
groetjes, Erna

Margo zei

Hoi Sandra,
proficiat met je 100ste bericht!
Ik ben wat minder op de blog geweest maar je hebt echt prachtige kaartjes gemaakt !
Liefs
Margo

Karen Howard zei

Wow, this is really gorgeous! I LOVE the butterfly, colors and the fancy fold! Hugs, Karen