Volgers

zondag 8 mei 2011

Huwelijkskaarten uit de oude doos...

...bij gebrek aan nieuwe kaarten...
;-)





Nu ik deze kaarten terug zie (denk dat ik ze ong. anderhalf jaar geleden gemaakt heb), kan ik goed zien dat dit mijn beginperiode geweest is wat betreft het stempelen en het gebruik van embellishments.
Het zijn vrij "karige" kaarten, vergeleken bij de kaarten die ik de laatste maanden heb gemaakt.
Ook wel leuk om eens te zien, vind ik.
De stempel met het meisje en jongetje komt bij Stempelatelier vandaan en is prima te gebruiken voor huwelijken. Ziet er wel snoezig uit. :-D
De tekst komt bij Stampin' Up vandaan, net als al het cardstock wat ik toen gebruikt heb.
Verdere details weet ik niet meer, maar de kaarten zijn natuurlijk ook lang geleden gemaakt.
Leuk om weer eens terug te zien!

Fijne avond nog!

Liefs, San

3 opmerkingen:

Lia zei

Al zijn ze uit de oude doos, toen je ze destijds maakte, was je er trots op, en ze zijn echt nog steeds leuk hoor,

groetjes Lia

martina's kaartjes zei

ze blijven toch leuk gemaakt hoor ! groetjes, martina
x

Welcome zei

Hi lieve Sandra, Ik vind ze super lief.. mooie kleurtjes en heel netjes gedaan. Maar ik zie ook dat je gegroeid bent in je creativiteit. More 'outside of the box thinking'.

Inky hugs, Pauline