Volgers

woensdag 18 mei 2011

Kleurenkaart Team: Lichtblauw!


Vandaag is het weer woensdag en tijd voor het Kleurenkaart Team.
Vorige week is er voor de kleur lichtblauw/babyblauw gekozen en dat is een kleur waar ik zeker wel wat mee kan.
Donderdagavond meteen ermee aan de slag gegaan en dit is het resultaat.

Designpapier is van Stampin' Up
Bloemen van Artemio
Knoopjes van Papermania
Lint uit eigen voorraad
Brads en spacers ook
Tekst is van de set van Nicole Verkooijen
En uiteraard een Magnolia afdrukje
Ingekleurd met Copics

(Ben alleen vergeten de gebruikte kleuren op te schrijven, sorry.)
:-D

Ik ben ook erg benieuwd naar de andere kaarten. Mocht je er meer over willen weten, kijk dan bij Martina

Vandaag ben ik weer werken, dus het zal tot vanavond duren voordat de reacties van jullie zichtbaar zullen zijn en vanavond ben ik weer de hort op dus hopelijk heb ik morgenavond tijd om op jullie te reageren.
Bij deze alvast m'n excuses voor de "vertraging"
:-D

Fijne "lichtblauwe" dag gewenst!

Liefs, San





21 opmerkingen:

Margo zei

Wat een tof kaartje is dit geworden Sandra !
Liefs
Margo

Lia zei

Schitterende kaart heb je gemaakt, leuk afgewerkt,

groetjes Lia

hildedewilde zei

hij is weer super sandra, en dit magnoliaatje vind ik ook zo lief!
gr, hilde

Diana zei

heel mooi je kaart!


groetjes diana

Monique zei

Wat is dit een fris, leuk kaartje!
groetjes
Monique

Mariken zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Prachtig ingekleurd!
Gr-jes Mariken.

Marijke zei

Ik zie dat ik de 1e ben met een reactie, nou ik vind hem heel erg leuk, mooi ingekleurd en de stempel is ook leuk. Groetjes marijke.

natacha zei

wow vind dit een hele mooie lieve kaart
grtz natacha

Liv zei

Knap werk heb je geleverd, je kaartje is een topper!

Groetjes

martina's kaartjes zei

och, wat een lieverdje hier ! mooi gedaan,
bedankt voor je deelname en tot de volgende,
groetjes, martina
x

Sofieke zei

Wat een schattige kaart heb je weer gemaakt!

Groetjes Sofieke

Wenda zei

Wat een lief kaartje is het geworden heel mooi gedaan.

Groetjes Wenda

chantal zei

je kaart is echt super geworden. Ik ben ook zo een SU fan
liefs chantal

Marian de Maijer zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Anneke zei

Super leuk kaartje Sandra!
Groetjes Anneke

hennie zei

Mooie kaart hoor Sandra, heel erg leuk gedaan.
Groetjes hennie.

Christine zei

Wat een schatje Sandra! Tilda met haar armpjes open, precies of zij verwelkomt iedereen op je blog! Leuk!
Liefs
Christine

Marjolein..... zei

Wat een snoezig kaartje zeg, heel leuk!

Groetjes marjolein

Sofieke zei

Hoi Sandra,

Ik heb je genomineerd voor de Stylish Blogger Award.

Groetjes Sofieke

http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com/

Kimmie zei

Hoi Sandra

Wow! Weer zo een sweety!
Erg mooi gemaakt!

Overal kom ik toch zo een mooie kaartjes tegen dit keer, leuk om iedereen te bezoeken.

XXX Kim

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Lieve Sandra.. Wat een lief kaartje. Dat knoopje in het midden van de sentiment is zo'n brilliant idee. Schattig gewoon. De kleuren combo is ook heel teer. Thanks for sharing, Pauline