Volgers

maandag 16 mei 2011

Label


Vandaag is mijn schoonvader jarig en hij is 69 jaar geworden.
Aangezien hij dol is op whisky, is het kado
  niet moeilijk... hahaha!
De verjaardagskaart heb ik een tijdje geleden al gemaakt en vandaag heb ik er een bijpassend label bij gemaakt voor aan de fles whisky.


Hierboven heb ik een duidelijkere foto geplaatst, zodat de details goed zichtbaar zijn.
Was leuk om te maken, vooral omdat het heel mooi past bij de kaart, een leuke set om te geven.
Vanavond gaan we lekker eten bij "opa" met z'n vieren, chinees halen! Mjummie!!

Ik wens jullie nog een fijne middag en avond en hopelijk komt snel de zon weer terug!
Ik mis 'm nu al... :-(

Ow ja, ik heb mijn voorraad kaarten weer aangevuld, dus binnenkort komen er weer vaker wat berichten van deze kant!
Wel lief dat jullie gewoon volger zijn gebleven, hahaha!
*dikke knipoog*

Liefs, San

6 opmerkingen:

Erna zei

leuk!!

Margo zei

Wat tof zeg !
Liefs
Margo

Karin zei

Dag Sandra,
Ik vermoed dat je nu al begonnen bent met de aperitief bij je schoonvader. En je geschenk is 100% in de smaak gevallen zeker, niet alleen voor de inhoud maar heel zeker ook voor de verpakking want die is prachtig.
Groetjes,
Karin

Christine zei

Mooi gedaan Sandra! Laat het jullie smaken vanavond met zijn allen bij opa!!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

leuk ideetje ! helemaal geslaagd,
groetjes, martina
x

manuela zei

wat een mooie gemaakt en zeer leuke idee zeg

groetjes
Manuela