Volgers

zondag 22 mei 2011

Let's Celebrate



Een Stampin' Up kaartje gemaakt met spullen die ik van Joke heb gekregen.
Cardstock is vanille-kleurig linnenkarton uit mijn eigen voorraad, maar de rest is 
designpapier van SU, stickers van SU en lint van SU (Very Vanilla).
Op het groene label heb ik zelf een tekst van SU gestempeld.
Eenvoud siert! ;-)


Ik heb een hele serie gemaakt van dit soort kaarten, allemaal verschillend uiteraard.
In de loop der tijd zullen ze zeker voorbij komen hier.
Ik ga dinsdag aan de slag voor de kaart voor het kleurenkaart team bij Martina én ik wil voor mijn tante nog een kaart maken, zij wordt a.s. zondag 50 jaar.

Dus genoeg te doen deze week! :-D

Fijne avond nog en succes morgen voor wie moet werken of andere dingen te doen heeft.

Liefs, San

6 opmerkingen:

Marja Rolfes zei

Prachtig San! Zo eenvoudig en mooi tegelijk!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Karen Howard zei

This is beautiful!!! I love the soft color of ribbon you used, very pretty!

Christine zei

Leuk gedaan Sandra! Ik hou wel van dit soort kaartjes!
Liefs
Christine

Charlotte zei

Inderdaad, eenvoud siert!
Erg mooi Sandra!
Groetjes,
Charlotte

Christa's blog zei

Wat een stijlvol kaartje !
grtjes
Christa

Durvina zei

in een woord PRACHTIG.

groetjes, Durvina