Volgers

donderdag 19 mei 2011

Trouwdagkaartje


Vandaag viert mijn vriendin Ilona haar 5 jarige trouwdag, dus tijd voor een kaartje!
De basis is wit cardstock met daarop designpapier uit de serie "Eskimo Kisses" van Basic Grey.
Het afdrukje is een digi van Lily of the Valley en is ingekleurd met de Copics.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Meisje
E41-E42-E43 (haren)
RV66 (jurkje, sokjes, strik)
C1 (schoenzooltjes)
Jongen
E27-E25-E23 (haren)
RV66-Y21 (spencer, sokjes)
YG95 (blouse)
E35-C5 (schoenen)
Schommel
W00-E35

Dit afdrukje is gemat op papier van SU in de kleuren Rich Razzleberry en Daffodil Delight. Deze laatste kleur heb ik ook gebruikt als rand om de tekst.
De bloemen zijn weer van Artemio, brads uit de Eskimo Kisses-serie en de bedel uit eigen voorraad.
Lint is van Stampin' Up.

Ik ben dol op jullie reacties, dus laat maar weten wat je er van vindt!
:-D

En heel erg bedankt voor jullie "storm" aan reacties op de lichtblauwe kaart van gisteren, heel erg leuk om te lezen!!!

Nu ga ik zelf even verder met reageren op de andere kaarten van het kleurenkaart team, waar ik gisteren gebleven was voordat ik helaas weg moest.

Ik wens jullie een fijne avond!

Liefs, San

5 opmerkingen:

Sonja zei

Mooie kaart !

groetjes,
Sonja

Christine zei

Wat een leuk paartje! Schitterend kaartje en mooi ingekleurd!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

ach, hoe lekker gezellig, mooi gedaan !
groetjes, martina
x

Margo zei

Wat een schatje Sandra !
Liefs
Margo

Charlotte zei

Leuk en origineel kaartje voor een huwelijksverjaardag Martina!

Groetjes van Charlotte