Volgers

woensdag 11 mei 2011

A True Friend...



Vandaag geen terracotta kaart van mij voor het kleurenkaart team van Martina.
Het is een kleur die ik niet (meer) in mijn collectie heb, omdat ik niets met de kleur "heb".
Hopelijk kan ik met de nieuwe kleur, die overigens morgen gekozen wordt, wél weer meedoen!
:-D
Dus vandaag "moeten" jullie het met deze kaart doen.
(alles is overigens van Stampin'Up)

Ik heb hem speciaal voor mijn vriendin Simone gemaakt, omdat ze een studie volgt en even in een dipje zat. Een hart-onder-de-riem-kaart, zeg maar.
Zij haalt veel kracht uit haar geloof in God en daar bewonder ik haar enorm om. Vandaar het kruisje op de kaart. Mooie symboliek en ook de tekst binnenin de kaart sluit aan op dit symbool.
Met liefde voor je gemaakt, Sim!

De basis van de kaart is Very Vanilla-cardstock .
Daarop zit een stuk Rich Razzleberry cardstock met daarop weer Very Vanilla, maar deze keer bestempeld met bloemen van de set: Simple Friendship.
De gebruikte kleuren zijn Rich Razzleberry en Pink Pirouette. 1 Bloem heb ik uitgeknipt met met een dimensional opgeplakt en op 3 andere bloemen heb ik een plakparel gedaan. Lint is van dezelfde Rich Razzleberry en de tekst komt ook van de set Simple Friendship.

Heel eenvoudig, maar wel elegant, al zeg ik het zelf. ;-)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dus geef je mening! Wordt erg gewaardeerd!!!

Fijne dag morgen!

Liefs, San


6 opmerkingen:

Christine zei

Inderdaad Sandra, een stijlvol kaartje!
Liefs
Christine

Kimmie zei

Hoi Sandra

Jammer,maar soms heb je nu eenmaal niets met een bepaalde kleur.
Toch heb je nu ook een heel leuk kaartje gemaakt,al is het dan niet terracotta.

XXX Kim

manuela zei

wat een mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt

groetjes
manuela

Margo zei

Wat een prachtige kaart Sandra !
Heel mooie bloemen !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

wat een mooie kaartjes,
martina
x

Saskia zei

Wat een mooie kaart. Ik vind het heel goed gelukt. Ik kon ook niet echt wat vinden met terracotta. Helaas.
Bedankt voor al je lieve reacties iedere keer.
Liefs Saskia